Anécdotas Abuelerinas Parquerales 1

sábado, 11 de octubre de 2008

Como sabréis llevo un par de días trabajando de "consultor" (que palabar más fina para decir encuestador) en diferentes parques del Área Metropolitana de Barcelona y ¿cuál es la especie predominante en los parques? exacto, los jubilados. Así que ni corto ni perezoso desgranaré aquí alguna perlas de sabiduria popular y anécdotas varias en mis jornadas maratonianas de trabajo (sin, por supuesto, desvelar datos personales que lo tengo prohibido por contrato).


Como esta semana la tengo ocupada todos los días de primera a última hora dejaré las anécdotas programadas para que se vayan publicando automáticamente.
_______________________________________________________________________________

El caso del Abuelo y los dos grandes problemas:

Yo: Bon dia, estem fent unes enquestes per comprovar el nivell de satisfacció dels ciutadans amb aquest parc.

Abuelo: Ahhh, molt bé, digui digui.

Yo: Ara li anomenaré una serie d'elements del parc i m'agradaria que els valoressi del 0 al 10. Quina nota li posaria... (em talla)

Abuelo: Mira, això està molt bé, però el que vosté em dirà no val per res.

Yo: ?¿?¿

Abuelo: el vertader problema del parc és que li falta aigua i que està construït al damunt d'un avocador.

Yo: Si, ara a l'... (em talla)

Abuelo: Perquè jo li puc dir el que voste vullgui..

Yo: No, jo vull que em digui el que voste... (em talla)

Abuelo: Si, si, però els únics problemes aquí són la manca d'aigua i que està construït sobre un avocador.

Jo: Llavors... (em talla)

Abuelo: I a això no hi ha solució, jo tinc una casa a l'Ebre i veig com l'aigua és perd tots els dies i

(el abuelo sigue hablando...)
falta aigua...
(habla más...)
i els tècnics ja ho van dir, que açò no aniría bé...
(habla un poco más...)
falta aigua i està molt mal construït damunt d'un antic avocador
(por supuesto habla un poco más...)
i això passa, noi, jo et puc contestar el que tu vullguis però els problemes son (el tallo...)

Yo: (24 minutos de reloj más tarde) Moltes gràcies i que passi bon dia.

Artículos relaci (a-nado)s



2 comentarios:

Anónimo dijo...

la leche...joder con los abuelos!! XD

pos ahir ma van donar una molt bona notícia... oficialment ja sóc Verge Maria 08-09!!! jejeje

faré uns pastorets que no són però no del tot, em sembla que són d'un altre autor, i a sobre em sembla que serà musical!! useasé que ma tocarà cantar i fer cara de santa!!! ...como me mola!! jejejej


k te vaia bonito amb els abuelos! :P



Miss Black

Enric Ortuno dijo...

Oleeee!!! estupendo, felicitats Miss Black, els pastorets galàctico-musicals amb la Súper-Verge María jeje.

I qué cantareu? Espero que no et toqui cantar un ¡Ai, trista vida corporal!, m'alegre moltíssim, ara et toca a tu anar contant-me com van els assaigs jeje

K te vaia bonito amb els sants i santes.