Lo esencial

miércoles, 29 de octubre de 2008

"A los mayores les gustan las cifras. Cuando se les habla de un nuevo amigo, jamás preguntan sobre lo esencial del mismo. Nunca se les ocurre preguntar: "¿Qué tono tiene su voz? ¿Qué juegos prefiere? ¿Le gusta coleccionar mariposas?" Pero en cambio preguntan: "¿Qué edad tiene? ¿Cuántos hermanos? ¿Cuánto pesa? ¿Cuánto gana su padre?" Solamente con estos detalles creen conocerle."
Antoine de Saint-Exupéry "El principito"


"Soltar todo y largarse" Silvio Rodríguez

Artículos relaci (a-nado)s



3 comentarios:

ARMACHÍ dijo...

Pero, en realidad, para muchos (me incluyo), no es "Lo esencial".

Enric Ortuno dijo...

armachí sense defensar una postura davant la vida "infantilista" si que es veritat que a vegades ens procupem/interesem (jo també i sempre) per coses que no són tan importants com d'altres, és questió d'arribar a un equil·libri (o jo que sé...)

Et parle en valencià perqué se que el parles i si entre noslatres no el parlem ningú ho farà, si prefereixes el castellà només tens que dir-ho.

ARMACHÍ dijo...

Si; sí estic d'acord amb tu, però, en el fons, no voldria que forem tan materialistes.
Per suposat que és questió de trobar l'equilibri, i som nosaltres els que ho hem de procurar, per tant, començem per canviar coses que saben que no son bones, com valorar als demés per particularitats que ni ens van ni ens venen...És el nostre grà d'arena.
Tens una pàgina gènial, amic; jo t'admire per això, per el que fas i dius, no per la teua foto.

Respecte al llenguatge, la majoria de vegades escric en castellà per tres raons: perquè pareix que arribes a més gent, per respete als demés, i perquè tinc més confiança en quant a l'ortografía.
El valencià és la meua llengua mare, i m'agrada comunicar-me amb ella, però no escric tot el correcte que voldria, he ho senc.